List zaslaný dnes:
Dobrý deň,
chcel by som vyjadriť obrovskú nespokojnosť s telefónom Z250i. Kúpil som si ho 3.3.2008 a od tej doby sú s ním len a len problémy.
WAP - reštartuje sa.
Hovory - niekedy až na niekoľký pokus (dobre, toto môže byť aj sieťou - aj keď telefón len prestane volať, nič nezapípa ani nevypíše), SMS - niekedy ostanú v "na odoslanie", nedajú sa zrušiť a pomôže až reštart telefónu a znova pokus o odoslanie.
Výdrž telefónu kolíše od 2-5 dní, asi podľa fázy mesiaca (s telefónom takmer nič nerobím a signál mám dobrý, čiže tým to nebude).
Po vypnutí (čo je vzhľadom na predchádzajúce problémy častý jav) je ťažké ho zapnúť a niekedy musím čakať aj 2-3 minúty a 10-15x skúšať tlačidlo na zapnutie, aby sa mu uráčilo spustiť sa.
Niekedy, keď je len na poličke, po čase vypíše, že mám vložiť SIM kartu. Ani bú, ani bé, že sa niečo deje, ja si to všimnem niekedy až po 1 dni. Telefón SonyEricsson som ešte nikdy nemal a buďte si istí, že po tejto skúsenosti už ani nebudem mať.
Reklamovať ho nejdem, ešte by som sa dozvedel, že je to moja vina a telefón je napríklad navlhnutý a podobne. Podotýkam, že s ním neplávam, nemeriam s ním teplotu piva ani nič podobné, čiže NOVÝ kus sa takto nemá správať. Tento telefón je hanbou výrobcu a NIKDY nemal uzrieť predajňu zvnútra. Keď ma ešte chvíľu bude štvať, tak skončí v smetnom koši, aj keď to nie je veľmi ekologické.
Ja len toľko, aby ste vedeli, že predávate absolútne šmejdy, na ktoré sa nechytá ani jeden z mnohých prístrojov, ktoré som mal.
S pozdravom Peter Kotrčka
Otvorený list spol. SonyEricsson AB
18.04.2008 09:28:09
Ako ma s... srdí jeden mobil.
Komentáre
počuj
a zbytočne neosočuj, keď nemusíš, dobre??
nooo